středa 31. října 2012

Barevná GIVEAWAY a něco navíc


Nedávno jsem přemýšlela nad tématem nové Giveaway a napadly mě laky na nehty. Volba nakonec padla na značku Flormar a 3 laky, z nichž dva jsou efektové.

První lak, o který dnes můžete soutěžit, je z kolekce Graffiti a je krakovací (praskací). Dává se tedy přes jiný lak a na nehtech vytvoří „popraskaný“ efekt. Musím se přiznat, že mě samotnou by tento výrobek opravdu zajímal v akci. Lak je ve středně růžovém odstínu (G08).

Flormar

Druhý lak, který jsem do soutěže vybrala, je duochromatický. Tento lak se mi líbil natolik, že jsem ho dokonce pořídila i sobě. Lak je ve zlatavém odstínu s růžovofialovými odlesky (DC01).

Flormar

Třetí v soutěži je klasický lak ve středně červenorůžovém odstínu bez třpytek. Je to velmi krásná a efektní barva, kterou na Vašich nehtech jen tak někdo nepřehlédne!

Flormar

Na závěr jsem se do soutěže rozhodla ještě zařadit vyhlazující bázi Satin Base od Dermacolu, kterou jsem dostala v Senzaboxu. Já osobně ji nevyužiji, ale doufám, že udělá radost aspoň některé z Vás.

Dermacol Satin Base


Pravidla:
  • Být můj pravidelný a viditelný čtenář přes GFC (síť přátel Googlu - Google Friends Connect).


  • Pokud budete soutěž VIDITELNĚ sdílet na svém blogu, můžete přidat i DRUHÝ KOMENTÁŘ a zvýšit tím šanci na výhru. Druhý komentář můžete přidat i v případě, že máte odkaz na můj blog v seznamu čtených blogů.

  • Do komentářů mi vždy napište Váš E-MAIL a pokud soutěž sdílíte, pošlete mi i LINK, kde ji sdílíte.


Soutěž bude ukončena 30.11.2012 ve 20.00 hod a vítěze vybere Random.org. Platí pro ČR a SR. Výherce kontaktuji emailem a následně oznámím na FB a pod tímto článkem.

Pokud máte nějaký dotaz k pravidlům, ptejte se na FB nebo mi pošlete email (illusoire@rocketmail.com), ale neposílejte prosím dotazy pod tento článek.


Hodně štěstí!


Soutěž byla ukončena! Vítězem se stává č. 67 - Yoko Nguyen. Gratuluji!



158 komentářů:

  1. Snad splňuji :)
    katerina.vys@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tvé články mám ráda :)

    ZeldaMartina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. GA o laky, to je něco pro mě:))
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno základní splňuju:) mám tvůj blog ráda:)

    zapletalova.kristina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. přidávám druhý komentář. v seznamu mých nejoblíbenějších blogů jseš ;)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Laků není nikdy dost =)

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Splněno. Ten zlatý je úžasný! :O
    InsaneAnne@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. krásna giveaway :-) veľmi pekné laky :-)
    babapp@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  9. GFC splněno, FB taky (už dávno:-)), e-mail je: lehnertova.eva@gmail.com
    Po Dermacol Satin Base už strašně dlouho toužím... :-( :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Splňuji :)
    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ctenarem jsem,krasna giveaway. Tu bazi si preju dlouho a laky jsou perfektni. Email je 26nikolka26@seznam.cz rada bych tebe i ostatni pozvala k sobe na giveaway. Mas krasny blog. Onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. A druhý komentář za sdílení na mém blogu (http://evasnotes.blogspot.cz/2012/10/giveaway.html)

    OdpovědětVymazat
  13. všetko už dlhší splnujem :) laky flormal sú super ibaže ešte žiaden v mojej zbierke nieje!!
    Majushqa14@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  14. splněno :)

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. vše splněno..;-)

    kolarovanicol@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. laků nění nikdy dost:D
    lilylevandule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. podmienky splnené :)
    slh.blogspot@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Všetky podmienky splnené :)

    miska@gazo.home.sk

    OdpovědětVymazat
  19. od Flormaru žádný lak ještě nemám a tuto bázi mám moc ráda, tak třeba mi bude přát štěstí :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Tu bazu už strašne dlho chcem vyskušať, tak by sa mi mohlo poštastniť :o)
    pathusqa-87@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Všetko splnené. Krásne výhry ♥
    RubyTheCrystal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduju a lajkuju.
    Ty laky jsou úžasné!

    xxiixxi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. super giveaway :))
    blog už sledujem dlhšie..

    orsolya.ambrusova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Miluju jakékoliv laky :))
    konarova.adela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. fijalova.kfjetina@seznam.cz
    Bohužel však nesdílím, žádný blog nemám:( jen FB. Laky jsou skvělé, ale ta báze by se šikla více, zvláště takhle na zimu, já už ji jednou vyzkoušela a byla jsem s ní spokojená, takže by to byl už takový vánoční dáreček:-)

    OdpovědětVymazat
  26. Ten zlatý lak je boží! :) Splňuju vše - na FB sleduju pod jménem Lucie Mrázková. A tvůj blog mám na mém blogu v seznamu blogů, které čtu :)
    benita.lm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduju.
    Nejvíc by mě zajímal ten zlatý lak :)
    mirkaschaff@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Přidávám druhý komentář: stars-by-lucy.blogspot.cz (seznam čtených blogů).
    benita.lm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. sledujem... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  30. Splněno :) a ten zlatý lak? je perfektní :)
    obsidian-butterfly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. splňuji - doufám :)
    sima.sony@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Vše splňuji a na flormar jsem zrovna dnes koukala v Douglasu :)
    aprincesna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. všetko splnené. :)
    luciam28@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  34. ešte druhý komentár http://lusybook.blogspot.sk/2012/10/new-in.html
    luciam28@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  35. labudova.kukdong@gmail.com
    Vsetko spnam, laky su krasne :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ca.roll.ka@seznam.cz. A nyni zlata musko, dosedni :)

    OdpovědětVymazat
  37. Pěkné ceny :)
    Splňuji vše =)
    anesagill@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. ten první lak je krásný :) doufám že vyhraju :D

    cristtiii@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Laky tejto značky mám rada a bázu používam v tom malom balení, takže mňa by výhra veľmi potešila :)

    kesulatko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Všechno splněno :) Ty laky jsou nádherné!

    pakoshka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. hotovučko :) podmienky splnené :)
    mia.pieronova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Laky od Flormar jsem ještě nezkoušela, takže by bylo fajn mít tu možnost.

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. takove barvy laku miluji a podminky splněné :-)

    soulinkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  45. Účastním se a chválím výběr cen! :)
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Podmínky splněny :)
    Výběr cen se moc povedl :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, sleduji přes GFC i na FB. Laky se mi moc líbí, krakovací mám jen černý, takže by to byla docela novinka. Bázi od Dermacolu chci vyzkoušet už dlouho, tak se snad poštěstí. :)
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. všechno splňuji!! :))

    MartiRezaninova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Splňuji ;o). Moc hezké ceny, velmi mě zajímá ten duochromatický :o).

    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Krásné dárečky, hlavně ten třetí lak a báze :)

    nicola3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Jů, laky od flormaru, žádný nemám, tak to ty by mě hodně potěšily :). Bázi sice mám, ale ta by zase potěšila mou kamarádku k narozeninám :)).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Tyto laky bych ráda vyzkoušela :)

    annasglamour@volny.cz

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Pěkné výhry!:)
    blogbychockie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. super dárky:)))
    afrydrychova58@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Skvělá giveaway! :)

    e-mail :luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. No páni, nový design blogu je skvělý! Opravdu mi vyrazil dech :-)) A giveaway se ráda zúčastním.

    lifeofkiki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Pěkná soutěž. Zajímá mě hlavně ten dermacol teda :D olajkovala sme ti fb a ii tě sleduju.:)
    misacek133@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. super dárečky :) Zkusím štěstí :P

    cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. :) Splnam

    monikakrogmanova26@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Giveaway o laky? To si nemůžu nechat ujít :-) Ty duochromy vůbec neznám, musím se po nich podívat!

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Přidávám druhý komentář, protože tě mám v seznamu čtených blogů.

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  62. tEN ZLATÝ JE ÚŽASNÝ!! =)
    michaela.deakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. všetky sú tak krásne
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  64. Cartoon-.-Network@azet.sk
    Fb:Baška Sarová

    OdpovědětVymazat
  65. Sledujem ta ako Aneta Mišíková :)

    missviolet@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  66. sleduju :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. sledujem :)

    hrmova.dominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Tie laky sú nádherné :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  69. laky flormar jsou super :)
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. beruska95@email.cz
    teď jsem tě našla a už 2 hodiny si čtu :D

    OdpovědětVymazat
  71. splnené, ceny sú moc pekné :)
    silviau21@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Podmínky splňuji :)
    na facebooku jsem Helča Sammet-Richterová

    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Všechny laky jsou moc krásné. :o) A báze od Dermacolu je úplně super. :o) Skvělá giveaway. :o)
    jkopejtkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. moc pekne laky :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Krásné laky a tu bázi miluju :)
    misa.alb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Sledujem :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  77. Sleduji, a na FB jako Denisa Machová:)
    neutral.bubble@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. gfc she.is.the.one
    fb ema sheistheone
    dayelegant@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Super giveaway :)
    n.kej@seznam.cz
    GFC (Nat)

    OdpovědětVymazat
  80. Krásné dárečky :).
    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. fakt krásna giveaway :)
    b.remisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. sleduji . :)))
    justynabrazdilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Sleduji uz dlouho :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Na mé stránce odkaz v pravém panelu :)

    http://little-devil-simonchellii.blogspot.cz/

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Sleduji už dávno :)
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. miluji laky s crack efektem :)
    Andik.07@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. tuto bazi pouzivam, ale tentokrat je to asi spis kvuli tem lakum :)
    bygoldie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. sleduji tvuj blog a take jsem u tebe na fb :))
    mail: lenka.hadravova@seznam.cz

    Jinak pekny blog, jen tak dal :))

    OdpovědětVymazat
  89. moc hezká ga :) bázu pod make up jsme vždycky chtěla :) 26nikolka26@seznam.cz sleduju tě :))

    OdpovědětVymazat
  90. vše splňuji, sleduji tě už dlouho :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Podmínky splňuji už dlouho :)

    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  92. Tak už bych měla také vše splňovat. :)
    te.vybiralova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Tak už bych měla také vše splňovat. :)
    te.vybiralova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Wow!! Ta GA je nádherná! Stopro se účastním....
    e-mail: bararajnochova@seznam.cz
    GFC: michelle el
    FB: Barča Rajnochová

    OdpovědětVymazat
  95. podmínky splněny,)
    líbí se mi tam i ta báze!^^
    mejl: zampionovapolivka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  96. áách laky :))nádherné sú :)
    Podmienky som splnila, na fb sledujem pod menom Kika Konkoľová :))
    @kristina.konkolova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  97. Strašné krásne laky :) môj email je 122.dominique.122@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Sledujem cez GFC ako nickyclaire a moj fb Romča Christová :)
    Suprise.for.you@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  99. Podmínky splněny :)
    ver.popelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Skvělá giveaway :)Splněno :)
    nel.motion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. gfc: Katii
    fb: Katka Bílková
    katiiphotography@gmail.com
    :))

    OdpovědětVymazat
  102. já bych si snad nejvíc přála tu bázi :))
    AluskaSvetluska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Sleduju jako: P.etra5
    Email: P.etra5
    like na tvé stránce jako Peťul Ka

    OdpovědětVymazat
  104. m.dercova@gmail.com FB : Miriamma Dercová

    OdpovědětVymazat
  105. a zdielam na FB stránke svojho blogu :
    http://www.facebook.com/FashionIsABeautifulPassionBlog?notif_t=page_new_likes

    OdpovědětVymazat
  106. laky vypadají parádně a na tu bázi se vždycky dívám v drogérii a nakonec si ji nikdy nekoupím! :D
    horka.natalie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Super giweaway, tak zkusím štěstí :)

    barborka.mal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. sledujem cez gfc ako Cara Mia, aj cez FB
    barbora.vaclavova@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  109. Vše splněno, na FB sleduji jako Penny Lane.
    shelly0queen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. super giveaway :))
    eliskakonarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. sleduji!
    Strašně ráda bych vyhrála tu bázi pod make-up,měla sem vzoreček a úžasná báze,jenže mi na ní neják nezbývaj peníze,tak zkusím štěstí :)Jinak ty laky sou taky hezké.

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Ďakujem za giveaway!
    maria.cabalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat