pátek 21. prosince 2012

Nenaolejuje-li tě Julie...


Pokud jste, milé dámy, tipovaly, že předmětem dnešní recenze bude tělový olej, tak jste uhádly! Má pokožka je momentálně poměrně suchá a potřebuje mnohem účinnější péči než v období léta. Naštěstí je tady Dr. Hauschka a jeho balíček první pomoci s obsahem Levandulového oleje, který je vhodný právě pro chladné zimní období.


Dr. Hauschka Levandulový olej s rašelinou

Ve složení najdete např. olivový olej nebo výtažek z levandule, což je aromatická léčivá rostlina s antiseptickými účinky, kterou jako přísadu do koupele používali dokonce již v antickém Římě. Masáže levandulovým olejem navíc pomáhají při bolestech revmatického typu. Další zajímavou přísadou, kterou naleznete ve složení, je rašelinový extrakt (Sphagnum Ssp.), který zlepšuje pružnost pokožky a navíc má mít i výborné tepelné vlastnosti.


Dr. Hauschka Levandulový olej s rašelinou složení (Lavandula Angustifolia - levandule lékařská, Peat Moss Extract - rašelinový výtažek, Aesculus Hippocastanum Seed Extract - výtažek ze semen kaštanu koňského)

Výrobek má hutnější olejovou konzistenci a je žlutě zbarvený. Olej je navíc dvousložkový, proto se před použitím musí vždy řádně protřepat, aby se obě složky spojily dohromady. Nanáší se na vlhkou pokožku a následně vmasíruje. Já ho tedy používám hned po koupeli, kdy je kůže ještě trochu mokrá. Po použití se budete lesknout a mírně lepit, proto s oblékáním doporučuji nějakou tu minutku počkat. Olej se plně vsákne cca za 2 hodiny a zanechá kůži krásně vláčnou, vyživenou a příjemně hebkou na dotek. Dr. Hauschka uvádí, že výrobek má mít i tepelné vlastnosti. Nečekejte ovšem, že Vás výrobek bude hřát, tepelné vlastnosti jsou zde míněny pouze v souvislosti se zamezením úniku tepla díky výtažkům z rašeliny.

Dr. Hauschka Levandulový olej s rašelinou konzistence

Výrobek má velice výraznou levandulovou parfemaci a nachází se ve skleněné nádobce s obsahem 75 ml. 

Levandulový olej s rašelinou zakoupíte v kamenné prodejně Dr. Hauschka (Revoluční 10, Praha 1) nebo v e-shopu.

SHOP Dr. Hauschka


S olejem jsem maximálně spokojená. Jedná se o kvalitní produkt, který si se suchou pokožkou dokázal poradit raz dva. Zpočátku mi trošku vadila výrazná vůně levandule, ale postupně jsem si na ni zvykla a dneska bych už olejíček nedala z ruky!

Produkt pro recenzi poskytlo PR oddělení Dr. Hauschka, kterému bych tímto ráda poděkovala.

Co Vy a tělové oleje? Máte rády vůni levandule?

17 komentářů:

  1. Já v poslední době používám na péči o pleť hlavně oleje... nejvíc teda Salos a Nobilis Tilia. A začínám přicházet na chuť taky mycím olejům...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Saloosu taky mám olejíček, od Nobilisu bych si chtěla pořídit peeling s estery:)

      Vymazat
  2. Mně by asi ta vůně levandule vůbec nevadila, miluju ji (stejně jako růže). Ale nevím, jestli bych vydržela dvě hodiny, než by se to vsáklo...(navíc nemám tak suchou pokožku). Btw. kamenný obchod jsem objevila až tento týden a byla jsem tím mile překvapena :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by asi naopak ta levandulová vůně strašně vadila :( Já teda jsem vlastníkem suché kůže a jediné co mi na to pomáhá je olejíček od Nivei, na který nedám dopustit a nejlepší na něm je fakt, že zaschne strašně rychle :) Takže se můžu hned oblíct a jít...tohle by mi právě asi u tohohle vadilo :/ LL*

    Oficiálně první Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Také si chci na zimu pořídit nějaký pořádný olejíček :).

    OdpovědětVymazat
  5. já jak mám smíšenou pleť a i vlasy mám spíše se sklonem k maštění než vysušení, tak mám taky nějak z olejů celkově respekt :D na konečky vlasů a obličej to ještě ujde, ale na tělo jedině krémy a másla..
    a levandulovou vůni moc nemusím :-/

    OdpovědětVymazat
  6. Mili, tohle zní až moc dobře. To víš, že bych ráda vyzkoušela. Vůni levandulky sice moc nemusím, ale dvousložkový olej na suchou pleť, to bych snesla vůni jakoukoli:-)

    OdpovědětVymazat
  7. já používám tady tento: http://www.kvalitazprirody.cz/products/konopny-olej-/ - vyhovuje mi, že nijak nevoní ani nesmrdí a vsakuje se s dovolením "sakra dobře" :D po 10 minutách už kůže vůbec nelepí, ale samozřejmě zůstává zvláčněná a jemná a to taky trpím na suchou pokožku :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zní to dobře, ale trochu se obávám té vůně. Voňavé věci úplně nemusím. Každopádně díky za recenzi, až půjdu kolem, určitě si na tebe vzpomenu a ovoním.

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo, popřemýšlím nad ním.. Hauschka má všechny produkty super! Včera jsem objevila jejich obchůdek i v Německu. Já se mažu Weledou pro miminka, ale nějaký olejíček bych taky ráda zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  10. I wish you Merry Christmas!!!
    …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • Feliz' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . Navidad . • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥ Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavý produkt i to balení a pěkný je ten aplikátor :)

    OdpovědětVymazat
  12. toto by bohužiaľ pre mňa asi nefungovalo, lebo mam mastnú pokožku :(

    OdpovědětVymazat
  13. ja mám veľmi rada jej vôňu, dokonca ju doma aj pestujeme :-) aspoň raz vidieť polia v Provans :-))) ja som si kúpila na jarmoku sprchový gél. v krásnom džbániku, je fialovej farby, hustý a úžasne pení. amli tam neskutočný výber levanduľových vecičiek. chcela som o ňom napísať, len visačka so zložením a ostatnými "technickými údajmi" mi niekam zmizla :-/ keď ju nemám, veľmi to význam nemá :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, moc mě těší! :)
Spamující OT komentáře s odkazem na GA nebo vlastní blog budou smazány.