středa 21. srpna 2013

SOUTĚŽ o novinku Gillette Venus & Olay


Ode dneška po dobu cca 3 týdnů máte možnost soutěžit o jednu velice zajímavou novinku, kterou s největší pravděpodobností upotřebí většina z Vás.

Co můžete vyhrát?

Nový dámský holicí strojek Gillette Venus & Olay! Ten je unikátní tím, že se ve formě tohoto strojku vůbec poprvé propojil břit Gillette Venus se zvlhčujícími složkami Olay ve formě pásků, které pěstí pokožku. Součástí výhry bude také gel na holení Gillette Satin Care with a Touch of OLAY.


Holicí strojek Gillette Venus & Olay a gel na holení Gillette Satin Care

Holicí strojek Gillette Venus & Olay (pro nafocení byl použit strojek můj vlastní, Vy dostane výrobek samozřejmě zcela nový)

Pravidla:

  • Být můj pravidelný a viditelný čtenář přes GFC (síť přátel Googlu - Google Friends Connect).


  • Nepovinné – Pokud dáte LIKE i mé FB stránce (KLIK), moc mě to potěší.


  • Do komentářů mi napište, jaký produkt na holení používáte Vy (např. holicí strojek, depilační krém, voskové pásky...), a nezapomeňte připojit Váš E-MAIL.


Soutěž bude ukončena v pátek 6.9. 2013 ve 20.00 hodin. Vítěze vybere Random.org. Platí pro ČR a SR. Výherce kontaktuji e-mailem a následně oznámím na FB a pod tímto článkem.

Pokud máte nějaký dotaz k pravidlům, ptejte se na FB nebo mi pošlete email (illusoire@rocketmail.com), ale neposílejte prosím dotazy pod tento článek.

Výrobky do soutěže poskytla společnost Procter & Gamble, které bych tímto ráda poděkovala.


Hodně štěstí!


EDIT: Soutěž byla ukončena. Vítězem se stává č. 59 - Michaela R. Gratuluji!



135 komentářů:

  1. Používám holící strojek v kombinaci s gelem na holení.

    Sleduji tě tady i na FB už nějaký ten pátek ;)

    svetpodles@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nejraději mám holení s žiletkou, vyzkoušela jsem i vosk a není úplně k zahození, ale je s tím moc práce. Epilátor jsem také zkoušela, ale ten mne moc nenadchnul, hlavně ta bolest :-D

    cococherry@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. používám pánskou žiletku a sprcháč ( pěna nám běžně dochází a nikdo jí nedokupuje :D)
    christina.deneuve@gmail.com
    gfc: christina deneuve

    OdpovědětVymazat
  4. Používám venus žiletky ty obyčejnější, strojek je velmi podobný tomuto ale nemáto žádné pásky :)
    A místo pěny používám sporchový a intimní gel .)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. používám Gillette Venus, ale jiný druh...zkoušela jsem depilátor, ale neměla jsem na to nervy, au au
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  6. vyskúšala som všeličo možné...ale používam žiletky:) občas aj tie pánske...:D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, nejčastěji používám žiletku a pěnu nebo gel na holení, občas použiji i depilátor.
    kucharova_jana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Na holení momentálně používám depilační krém od Opilky. Brzy se však vrátím ke klasické žiletce a holící pěně od Feminy.

    m.khyrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Používám jednorázové žiletky a sprchový gel od Nivey na holení:)

    stettinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Nejraději používám právě žiletky, protože jsem hrozný srab na trhání. Mám ještě epilátor, ale ten použiji jednou za rok na oblast bikin a pak už na něj zase nejméně rok nesáhnu :)
    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Už delší dobu používám pánský holicí strojek od Gillete e nemůžu si ho vynachválit. Jsou mnohem lepší než ty dámské :-)
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Používám žiletky a pěnu od Gillet :))
    BajunkaPechacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Já používám holicí strojek od této značky, akorát jiná řada výrobků ;) Dřív jsem používala epilátor, ale to bolelo, tak jsem zase spokojená u žiletek s pečujícími pásky ;)

    moncablog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tak já většinou používám klasické žiletky a když se jednou za čas překonám, tak vytáhnu i svůj epilátor, ale pak na něj zase chvílu nadávám :D

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Většinou se holím žiletkou :), někdy i strojkem.
    Sleduji tě už dlouho přes GFC jako Jana Dvořáková
    e-mail: janca.necin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. preferuji žiletky a gely na holení.

    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. používám žiletku a pěnu na holení :) zatím mi to tak vyhovuje nejvíce :)
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Všechno splňuji a výhru bych si moc moc přála,právě proto,že já používám na holení obyčejnou žiletku z Lidlu s výkyvnou hlavicí a sprchový gel.Je to prostě nejlevnější a jelikož si nevydělávám,nemůžu utrácet tolik peněz za "věci na holení".Držím si palce,ať to prosím vyhraju :-D :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem email,já husa pitomá.Takže zkusotevritoci@seznam.cz

      Vymazat
  19. ja používam žiletku ale tento strojček by som veľmi rada vyskúšala :)
    sisa2217@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. ja používam tiež klasiku - žiletku a penu na holenie... niekedy ju nahradím len sprchovým gelom... ja viem, hanbím sa... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Používám klasicky žiletku a olej nebo pěnu na holení :)
    rad.paj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Používám různé žiletky, značky dost střídám, podle toho jak jsou kde v akci. Ale mám doma i epilátor, na ten ale musím mít vyloženě náladu a chuť, protože si na tu bolest asi nikdy nezvyknu, takže ten jen párkrát do roka:-)

    fijalova.kfjetina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Upřednostňuji žiletku a gel :)

    secretofpink@volny.cz

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Jdu nejjednodušší a nejrychlejší cestou a používám žiletku a sprchový gel na holení.

    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. žiletku a pěnu :)
    Marquitta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Používám většinou jednorázová holítka a sprchový gel. Pěnu jsem zkoušela několikrát, ale špatně se mi s ní pracuje. Už dlouho se chystám koupit si nějaký holící strojek a tento by mě potěšil :)

    levandule.fialova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. já používám pouze žiletku mýdlo na ruce :D
    mandaruwe2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Já používám ten starý typ Venus a sprcháč :D Pěnu nevyužívám, ale věřím, že je to komfortnější :)
    gwyn.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Sledujem aj tu, aj na fb. Na odstránenie chĺpkov používam už niekoľko rokov prevažne žiletku a to konkrétne Gillette Simply Venus 2, ktoré kupujem stále dookola, lebo lepšie som za tých pár korún ešte nenašla. alliknowaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji jako Veronicca
    Já používám klasicky žiletku a buď pěnu nebo gel na holení.
    Veronicca00@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Pravidelnou čtenářkou jsem a na FB sleduji také pravidelně :).
    Já používám na holení jednorázové holítka třeba od Gilette nebo tak a pěnu právě této značky Gilette Satin Care akorát s broskovou příchutí :). RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. cez gfc ta sledujem až teraz ale už dlho ťA sledujem cez fb a bloglovin...na holenie použivam väčšinou jednorázovky-žiletku + gel na holenie niekedy iba sprchový gel :D
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  33. epilator a ziletky, ako sa mi kedy chce :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. já používám na nohy epilátor od braun a na zbytek těla žiletky :-)
    peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. používam žiletky a gel na holenie od Baley s vonou broskyn :)
    xoxopattymakeup@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Podmínky splněny :-) Já používám na holení žiletky a gel nejčastěji právě od Gillette. Měla jsem doma i nějaké gely od Baley nebo Isany, ale Gillette je nejlepší. Dále mám doma ještě krém na holení od Lushe, ale ten mi moc nevyhovuje. Chloupky v podpaží si vytrhávám pinzetou, protože mám ráda úplně hladké podpaží. lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Splněno :)
    Používám žiletky, zkoušela jsem i vosk ale vůbec mi to s tím nešlo :D Asi jsem na to moc levá :D
    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. pokud mam dny kdy se mi nic nechce pouzivam panskou ziletku s holici penou ale jinak pouzivam epilator :-)
    cristtiii@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Používám nejčastěji Gillette Venus holicí strojek, když mám čas tak epilátor.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Používam žiletky, prídu mi najjednoduchšie a najrýchlejšie.

    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. používám holicí strojek Wilkinson a buď gel Gillette Pure&Delicate nebo jenom sprcháče (hodně se mi taky osvědčila sprchová pěna Balea)
    kukucicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Používám žiletku Gillette Vens :) Epilátor vyjímečně. A pěnu mám přesně tu, o kterou se hraje :)

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. vyzkoušela jsem hodně věcí, ale nejvíc mi vyhovuje gel + žiletka nebo depilační krém :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Používám Gillette Venus a gel (Gillette, Balea). Někde na dně skříně mi leží epilátor od Brauna :-D
    gandurskap@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Klasika.. používám žiletku a gel na holení :)
    e-mail: denisatichavska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Joooj to je taká super cena, úplne by sa zišla.
    Ja používam Venus Embrace a gel na holenie od Balei, pre mňa ideálna kombinácia. Sem tam siahnem po voskových pásikoch Veet :)
    angelity.blog@gmail.com

    www.just-angelity.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  47. tak toto chcem strasne vyhrat, lebo ja prave pouzzivam uz roky takmer vyhradne hlavice Gillette - su podla mna najlepsie a tieto nove som este neskusala.
    Sledujem,
    viacstylu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Používam Venus žiletky a môj milovaný gél od Balea. Niekedy keď mám viac času a veľa ľadu po ruke sa odhodlám aj k epilátoru, ale kvôli tej bolesti to nie je často :)

    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Já používám klasicky žiletku a sprchový gel, i když mě to teda zatraceně nebaví :o)
    arwi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Fialové Venus a Balea, jsou úžasný :-) ale ráda vyzkouším něco nového.

    sellinafromblacksun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Používám žiletku a pěnu na holení a moc ráda bych zkusila strojek, jen bohužel teď nemám dost peněz :( Tenhle vypadá moc dobře!
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Tak to by se hodilo :) Klasika - žiletka a gel na holení :)
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Holící strojek (Venus) a gel na holení ;)

    kit--kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. tak ja používam žiletky so sprcháčom,najčastejšie Nivea 2v1,čo je určená aj na holenie :)
    lu-cinda@azet.sk,cez gfc ako Lucia A

    OdpovědětVymazat
  55. Já volím kombinaci. Někdy strojek, jindy žiletka.
    sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. sleduji jak na fb tak přes gfc :)
    používám obyčejné jednorázovky a holící gel do Baley,případně jiný,ale ráda bych si pořídila pořádný epilátor.:)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Používám Venus, ale tahle zlatá verze mě opravdu učarovala!!!
    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. po vsech moznych experimentech jsem se rada vratila k ziletce. m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Já používám žiletky, depilační krém a někdy sáhnu i po voskových páscích :)
    digi.grzybkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Tak to je cena, ktorú by som skutočne využila. Z el. strojčekov mi behá mráz po chrbte, takže siaham po žiletke a holiacom gély, značky žiletiek často striedam, aktuálne mám Gillette. Je to síce záležitosť, ktorú treba často opakovať, ale to vydržím. Bola by som rada, keby som mala týchto dvoch pomocníkov, to by ma to omnoho viac bavilo. :-)

    sueandcolours@gmail.com
    www.sueandcolours.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  61. Používám klasicky žiletku + gel na holení.
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Používám žiletku a mýdlo.

    nikolamichalcik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. sledujem na Fb aj tu už dlho :)
    Táto súťaž vypadá zaujímavo, používam obyčajnú žiletku a gel od Balei :)
    naramky.priatelstva.4ever@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. pánské žiletky :) a teďka chci vyzkoušet cukrovou pastu :)
    kikinka-13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Na nohy epilator, na podpazusie takuto podobnu ziletku od gillette a na intimne miesta jednorazove ziletky :) vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. žiletky :)
    strakovmaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Používám holítka Venus oranžové a pěnu od Baley růžovou:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. používam holiaci strojček z DM a penu :D ...
    mia.pieronova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Převážně používám žiletky. Většinou je střídám. Teď jsem si právě koupila nějaké od Balea, ale vždy používám gel na holení Gillette. Jednou za čas použiji strojek, ale kvůli bolesti spíš opravdu zřídkakdy :D

    WenzelovaM@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. GFC:Lucie Chaloupková
    Už jsem vyzkoušela naprosto všechno,ale pokaždé se vrátím k žiletce..
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Používám holící žiletky Venus už dlouho. Nejraději v kombinaci s olejem :) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Já na odstranění chloupků používám všechno možné :D, nejčastěji žiletku, pak občas epilátor a voskové pásky :).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Já si za tohle léto hodně oblíbila depilační krémy:) po žiletkách se mi většinou udělají pupínky:/ takže krém je pro mě nejlepší řešení:)

    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  74. luciel1989@seznam.cz

    Na holení si pravidelně kupuji žiletku od Venus, tu modrou, klasickou.
    Co se týče pěny/gelu, tak na žádném vyloženě nelpím, spokojím se i s levnou Baleou. Někdy jsem tak líná, že to vezmu jenom na mokro :-)

    OdpovědětVymazat
  75. Používám klasickou žiletku a občas depilační krémy.
    terezemca@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Klasické jednorázové žiletky s gelem,ale už dlouho přemýšlím, že si koupím něco co trochu vydrží :)
    d.piglova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Žiletku na sucho a pak tělové mléko, namokro se mi udělají pupínky.
    fx80010@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Používám epilátor. Když ale pospíchám tak sáhnu po žiletce :D

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Žiletku vezmu vždycky jednorázovku, stojí asi 10 kč. A holící krém/gel nepoužívám. Namydlim se sprchacem a pak sjedu pokožku žiletkou.

    thuhanguyen.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Používám leccos, záleží na čase a chuti trpět, ale většinou to vyhrává žiletka..
    Vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Ja používam žiletky od gillete a penu na holenie.
    sonickas12@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  82. Používám holítko Venus Embrace a k tomu gel na holení :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Od kotniku po kolena el. epilator, od kolen nahoru ziletku a sprchovy gel/kondicioner a pod nosem pinzetu :D
    ca.roll.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. žiletky :)
    luckavyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. používam žiletku s gelom na holenie :)

    OdpovědětVymazat
  86. používám žiletku a gel na holení :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Žiletka. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. ja používam penu od oriflame s obyčajnou žiletkou :)

    uharcekovav@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Sleduji :)
    Na holení používám žiletku :)
    tookky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Sleduji i přes gfc i na fb :)
    no a nejčastěji používám klasický holící strojek, hodně vyjímečně sáhnu po epilátoru.

    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Častěji ziletku s pěnou na holení a někdy také depilacni strojek.

    Nicole.zdarilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. žiletky + pěna na holení

    dostalh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Žiletka s pěnou. :)

    ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Na střídačku tak nějak všechno ale nic z toho mě nebaví, tohle vypadá rychle a jednoduše:)

    OdpovědětVymazat
  95. Ja použivam len žiletku, keďže sa holím vždy narýchlo :)

    nat121@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  96. Používám žiletku a jakoukoli pěnu, ale nejraději mám Gillette :)

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  97. ziletka, epilator a voskove pasky (na kazdu cast nieco ine :D )
    evakaniakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Momentální nej kombinace je klasická žiletka a tělové mléko do sprchy Nivea :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. epilátor a tú najobyčajnejšiu žiletku
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  100. epilátor a někdy žileky:)

    denisa.dvorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. střídám epilátor a žiletky :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. používam žiletku a mydlo alebo sprchový gél =)
    msutkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. Já používám hlavně žiletky Wilkinson a gel od Baley. Minule jsem se sice dívala i na tento holicí gel Gillette, ale ta cena mě odrazovala a nakonec jsem přece jen sáhla po levnější variantě od Baley, ale i tak bych ho chtěla strašně vyzkoušet :3.
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Já používám žiletky :) Ze začátku jsem používala depilační krém, ale to mě zachvilku přestalo bavit, protože se muselo čekat :D No a ještě jsem zkoušela vosk, ale ten mi moc účinný nepřišel, třeba jenom špatný výběr, nebo to bylo už nějaké divné :D
    kaci.ticha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Nedávno se mi po 10(!) letech ulomilo Venus držátko, ke kterému jsem si kupovala jen ostří, takže teď už jen epiluji:))
    terezakreuselle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Ja pouzivam holiaci strojcek vacsinou s gelom, ale striedam to aj s penou na holenie. Kazdopadne gel sa mi zda lepsi.
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. epilátor
    pinzetu
    holítka

    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Ja som už vyskúšala všeličo, ale momentálne používam najčastejšie žiletku :) A sledujem aj tu aj na FB :)

    kesulatko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. Používam jednorázové žiletky a gél na holenie z Oriflame :) Občas používam aj krém na holenie s tou plastovou špachtličkou :)

    monika.svitacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. Používám jedině žiletky od Gilette, protože jsou podle mě nejpohodlnější a mají nejlepší tvar :-)

    marketa.vanourkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Nejraději používám právě holící strojky od Gillette Venus.

    ultimatechic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Používám holící strojek a gel na holení :).

    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. Používám jednorázové strojky po manželovi a mažu se sprcháčem. :-)

    OdpovědětVymazat
  114. Já používám žiletky. Dřív jsem používala Gillete, ale letos k vánocům jsem dostala nějaké od Balei i s náhradními "hlavamii"?, a ty mě mile překvapili.:) Jinak gel taky zatím od Balei, za ty peníze to je dobrá koupě.:)
    misacek133@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Tebe sleduji už dlouho a to i na Facebooku (zcela dobrovolně :) ).

    Já jsem už dlouhá léta věrná stroječku Gillette (fialovému) a neparfemovanému pánskému gelu na holení také od Gilette. Nikdy asi nepřijdu na chuť trhání chloupků a tak se obden obětuji a vše oholím :)

    sarkakk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  116. Používam žiletky a penu na holenie/sprchový gél :)
    denie257@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Ja momentalne pouzivam tiez Venus od Gillette, ale verziu Moisture Rich (tiez ma zvlhcujuce pasiky a nie je nutne pouzivat gel na holenie) a zatial som nanajvys spokojna, som zvedava cim prekvapi kolaboracia s Olay :)
    veri.soltesova@gmail.com
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  118. používam žiletky a penu na holenie od Balea :)
    nikusorechovska@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  119. Jeeej, super cena! Sledujem a sledujem ako Zuzana Labudova, Zuzana Dubravcova (hold uz je zo mna pani :D) a Armen a pouzivam panske jednorazove holiace strojceky z lidla, maju pasik s takym aloe vera kremikom :)
    labudova.kukdong@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  120. Ahojky, já používám cca měsíc a půl starší epilátor na nohy a na zbytek těla žiletku Wilkinson Quattro, ale potřeboval by vyměnit, takže kéž bych vyhrála a měla možnost vyzkoušet. Jinak používám gel na holení (partnerův)

    ellen.cigi@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Ahoj :) když se mi chce a mám na to čas a nechám si narůst chloupky, používám klasický vosk který rozehřeju, nanesu a strhnu depilačními pásky, je to super hlavně v létě, celkem dlouho se nemusím holit at uz je to kdekoliv...nohy, podpaží, třísla, ale když spěchám a není čas tak jde na řasu žiletka a gel na holení :)

    OdpovědětVymazat
  122. Chloupků se zbavuji klasicky, žiletkou, zkoušela jsem i epilátor ale moc to bolelo, jsem cíťa :D Mám v plánu zkusit ještě voskové pásky nebo cukrovou pastu, tak uvidíme jestli to přetrpím :)

    Zastoupilova.K@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Já používám žiletky, případně cukrovou pastu... nicméně nejdůležitější na mém odstraňování chloupků je následná péče - mažu se růžovým Balea krémem po holení. Krásně zklidní a nikdy mi po něm nezarostl ani chloupek :)

    Krecek.jana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Používám pánský strojek a dámskou pěnu, depilátor, epilátor, vosk, cukrovou pastu, Lumeu...
    alltinygems@email.cz

    OdpovědětVymazat
  125. sledujem-nataly adameova
    nohy si občas depilujem /ale vždy dosť neúspešne/ občas epilujem čo tiež nemá dobrý výsledok, takže väčšinou zostávam všade pri žiletke. A mám rada gély od Belea/i

    OdpovědětVymazat
  126. Sleduji jako Hanni Bubble
    hanous31@gmail.com
    Já používám holící strojek od Gillette, Venus Embrace :) A pěnu na holení střídám Baleu nebo Gillette:)

    OdpovědětVymazat
  127. Používám žiletku od Gillette Venus.
    Přijde mi to nejjednodušší :)
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. používám klasicky žiletku :) zkoušela jsem depilační krém ale nebyla jsem z něj moc nadšená :D
    greenballlx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Používám nejvíc žiletku, ale spíše pánský, holej daleko líp a sem tam vemu depilátor. :)
    missing.your.touch@email.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Používám jednorázové žiletky, anebo Venus - starší model :)
    lajkuju na FB a sleduju přes GFC ;)
    anna.repikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  131. lucinkabalintova@gmail.com
    Používam jednorázové žiletky z DM :)

    OdpovědětVymazat
  132. používám žiletky a pěnu na holení, značky jsou mi v podstatě jedno, zatím jsem nenašla toho svého favorita a nepohrdnu ani pánskými :-D
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Já používám žiletku se sprchovým gelem :D
    Sleduju, a dala jsem ti i like na tu stránku :)
    DennyBlackk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat